Gå til innhold

Ny runde... 7 mnd'inger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi tulle er nok litt lat...Hun kommer seg ikke fremover bare rundt i ring (ruller litt frem og tilbake). Skjønner ikke at hun skal "gå" når hun står, og hopper heller ikke særlig mye i fanget (står heller ikke lenge i gangen). Men hun har et strålende humør og gapskratter hele tiden :) Så har hun skjønt hvor sutten hører hjemme og at skje er det samme som mat, nam nam :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...har jeg skrevet dette innlegget i søvne eller???;-) Du beskrev nettopp lille jenta mi på 7 mnd :-)

Skrevet

min jente begynte å åle seg fremover for et par uker siden. hun står og hopper masse i fanget. har alltid vært veldig sterk i ben og armer. men hun setter heller ikke foten foran seg for å 'gå' liksom. og så har hun ikke antydning til noen tenner og knapt noe hår på hodet:-) men hun 'skravler' masse og er veldig blid!!

Er 70 cm lang og veier neeesten 8 kg!! Hvor store er deres?

Skrevet

Mi tulle var 66 cm og 7 kg ved kontroll 9.1

Skrevet

Mitt gull,åler seg bakover og ruller fra rygg til mage men lite omvendt...snur seg i sirkel på gulvet og elsker og hoppe og stå,skal ikke ligge!!Han har fått to tenner nede;)og han er 7500g og 70lang;)men han er veldig vanskelig å få i middag noen andre???

Skrevet

Ingen tenner her heller:-) Hun er 68 cm lang og begynner å nærme seg 9 kg!!!! En skikkelig klomp med andre ord;-) Enten blir klærne for lange eller for trange, hehe:-)

Skrevet

Her er det stikk motsatt nesten :-)

Mini på 7,5 mnd reiser seg opp, går litt langs ting, setter seg opp selv, åler/krypser fremover i rasende tempo, er akkurat begynt å krabbe litt på alle fire (4-5 krabbeskritt, så er det ned å åle i stede), prøver å krype opp trapper, gjør ikke annet enn å hoppe når vi har ham på fanget og "løper" fremover om vi holder ham i hendene, han finner smokken selv både på dag og natt og spiser skive selv. Men, han er en utålmodig sjel som stadig blir frustert over å ikke klare alt han vil, enda så mye han egentlig klarer, så dermed blir det også en porsjon sutring på ham i løpet av dagen. Han er endel i gdt humør og ler og smiler masse også, men suterer nok mer en snittet ja. Tror også sutringen kommer litt av at han kjeder seg hjemme med meg, han er supersosial av seg og har to storebrødre og missliker stillheten når det bare er oss to har jeg inntrykk av. Enda jeg prøver å finne på ting sammen med ham - og la ham aktivisere seg selv.

Skrevet

Min blei 7 mnd på lørdag, og har krabba i to uker:) Han hopper i fanget og reiser seg opp etter sofan og andre ting han får tak i, men eier ikke balanse på to bein, så det går jo bare en vei;P Pus hadde nok helst sett at han lå stille enda, for hun er fritt vilt... Problemet er at han er kroppen er langt framme, men hodet er ikke helt med, så han må fotfølges;) Var 7700 og 72 cm på 6 m kontrollen, en liten langbein :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...