map79 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei, har fått deg anbefalt av noen inne på Babyverden. Kan du se når jeg føder, og hva jeg kommer til å gjøre ang. jobb når permisjonstiden er ferdig? Er født 30.04.79
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Har du link til det på babyverden?? hihi... spennende å lese vettu;) Har du to mnd igjen?.. får opp fødsel tidlig april, men så kommer det opp noe med september her.. kan være noe helt annet!! Ser at du søker på flere forskjellige jobber, men er noe med ungdommer som kommer opp;)
map79 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 hei, her er link til babyverden: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=6691068 men lurer på om du ikke må være innlogget? hun du spådde er lagt inn i dag med svangerskapsforgiftning, har ikke hørt noe om hvordan det går dessverre. Jeg har termin 9. mai, så håper det ikke stemmer med tidlig april, 1 mnd før tiden var litt tidlig!!! Hm, aner ikke hva jeg skal ta meg til etter perm. har en lite tilfredstillende jobb nå, og lurer på å gjøre noe helt annet. Nysgjerrig på september da, du får ikke opp noe mer rundt det? Tusen takk for at du tok deg tid til meg også
map79 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Dytter dette litt oppover... Lurer på om du ser mange barn totalt på meg? Kjønn, og evt. når kommer de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå