Gå til innhold

Hei igjen Klarsynten:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en tråd på lørdag så du at det ville bli ett barn til på oss. Ser du når dette blir, og eventuelt kjønn? Og ikke minst o, det blir en normal fødsel da, til nå har jeg en tvillingfødsel og en sete fødsel:) Har ikke noe å si egentlig om det blir sete eller hodeleie, bare nysgjerrig:) 280672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja, jeg ser en helt normal fødsel jeg;) Og at det går ganske fort, 7 timer fra første rie.. kanskje 8 timer. Ser graviditet dette året skjønner du, men prøver dere nå?

Skrevet

Hei igjen:) Nei vi prøver ikke nå. Har spiral,men mye problemer med den. Skulle egentlig fjerne den forrige uke,men fikk litt panikk så jeg dro ikke. Men tror nok den må bort, for jeg sliter så med den. oj oj, i år ja. blir spennende:)

Skrevet

Ja, hehe;) Jeg fikk ikke følelsen av dere prøvde, derfor jeg ikke forstod helt hvorfor jeg fikk opp graviditet i år..

Den spiraler skal du ta bort.. du får det myyyye bedre etterpå. Ubehagelig å gjøre sånt, men jeg hadde ikke tvilt altså;) mann deg opp og får den fjernet!

Skrevet

Har to nick forresten;) En jeg bruker på skravle og ellers og klarsynten som jeg bruker her inne;)

Skrevet

Jepp jeg får gjøre det da, er jo bare ubehag med den likevel. Tipper jeg blir gravid fort da, for mannen min er laget av noe veldig fruktbart tror jeg:)

Skrevet

Oi, der var det mange skriveleifer..haha;) Sånn går det når jeg er sliten:)

Skrevet

Tusen tusen takk igjen. Veldig takknemlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...