Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hva kjennte dere på kroppen før dere tok testen? Jeg husker når vi prøvde på 1. mann så la jeg ikke merke til noen symptom (sikkert fordi jeg ikke visste hva jeg skulle kjenne etter), men jeg hadde en følelse av at nå hadde det klaffet)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Vondt i puppene og småkvalm ca en uke før jeg testet.Tok test da jeg var 4 + 1.
d",)~^~^~ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg også hadde en følelse av at noe skjedde med både nr 1 og 2. Rart det der.... Ellers var ømme bryster og kvalme de første fysiske tegnene.
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Også har kaffe "gått mot meg" alle tre gangene:0)
*Lissi* Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 "Bare viste det". Itillegg hadde jeg ømme pupper.
flypapir Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Jeg kjente det i bekkenet før jeg gikk positiv test denne gangen. Første gangen bare kjente jeg at noe var annerledes med kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå