Gå til innhold

Katter og baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to katter her hjemme,men jeg er livredd for at de skal hoppe opp i vogna til gullet eller hoppe opp når jeg mater henne,vil hvertfall ikke være alene med de,så til nå har de oppholdt seg i ett nokså stort rom,men hva skal vi gjøre,kan jo ikke fortsette å "sperre" de inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ha netting over vognen. Hvis katten hopper opp når du gir henne mat så er det vel egentlig ikke så farlig. Du kan jo være litt obs sånn at da du ser katten skal ta sats så bare stopper du den.

 

Vi har katt og jeg var litt bekymret da jeg fikk mitt første barn men det var aldri problem. Katten var livredd babyen og ikke intressert i det hele tatt.

 

Ta ut kattene og la babyen ligge på gulvet og så følger du med. Jeg tror det går helt fint:)

Skrevet

Herregud, du kan da ikke sperre kattene inne på ett rom!!!!!!!!!!!!!!!! Da får du jammen gi dem til noen som kan gi dem ett bedre hjem.

Skrevet

Næmen i all verden da, de kunne ikke hatt det bedre,men når baby veier 2 kilo så må man tenke seg litt om,de har full mulighet til å gå ut,og får kos så mye som overhodet mulig. tenk deg om før du snakker,kan være mye som ligger grunn for ting!!!

Skrevet

ha netting på barnevogna...har 2 katter selv, og de koser med klompen=)

vi har faktisk god dressur på kattene;)

Skrevet

Har selv to katter, og har aldri vært bekymret når det gjelder den lillegutten vår...kattene våre får være sammen med oss hele tiden, kunne aldri klart å stenge dem unna meg. Du synes vel ikke selv det er helt greit å stenge dem inne, da hadde du vel ikke spurt om hva du skulle gjøre med situasjonen????

Du får tåle å få ett svar når du spør om noe!

Skrevet

Vi har også to katter. Og det er ikke noe problem. Kattene holder seg unna det som er hennes. Satte de på plass første gangen de prøvde, etterpå var det greit.

Jenta vår er kjempefornøyd med kattene, blir helt i ekstase når de kommer bordt å snuser på henne og hun kan ta på de. Hun er 6 mnd nå. De sier jo at det er bra for barn å vokse opp sammen med dyr å.

Skrevet

Kattene våre er 9 mnd og fortsatt litt lekene og utilregnelige,men det går nok bedre når de blir litt eldre,hun ene er veldig rolig og bryr seg liksom ikke om annet enn mat,men hun andre er opp på og under alt som går ann,litt mer "usikkelig" pusunge:) Har kjøpt kattenetting,men det er så slapt at pus fint hadde kommet opp uansett...

Skrevet

Synes selvfølgelig ikke det er fint å stenge de inne eller borte fra oss,det skrev jeg helt først også,tåler kritikken,men spurte ikke om hva du synes om det,spurte om hva jeg kunne gjøre for å unngå det!! Nurket er bare 3 uker enda....

Skrevet

Slipp kattene ut, de kommer garantert ikke til å spise opp barnet ditt. Det jo bare å følge med i starten, og sette dem skikkelig på plass hvis de prøver seg på noe....vi fikk den ene katten da guttungen var 3 mnd, ikke noe problem i det hele tatt, de leker sammen som bare det, pus bruker ikke klørne når han er med sønnen vår, aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...