august o8 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Jeg er nå godt i gang med min ellevte uke. Har hatt et "behagelig" svangerskap, ikke non veldig kvalme, kanskje bare litt ekstra trøtt til tider.. Magen er ikke kommet enda, er veldig usikker på om det er livmora som begynner o komme litt opp, men det er i såfall ikke mye.. MEN, jeg merker absolutt ingenting til at jeg er gravid, ikke noen symptoner.. Jeg sa tidligere at jeg ikke hat hatt mange plagene, men jeg hadde da iallefall litt ømme pupper tidligere, nå er de ikke det lenger, men blitt ganske store..(ifølge sambo) Er det noen grunn til bekymring? Har ikke blødd eller hatt vondt noe sted heller.. Håper noen kan svare meg.. Hilsen litt bekymra
Trulte76 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Er ikke alle som har symptomer..jeg er elv i uke 11 da.. Eneste jeg merker det på er at jeg har hyppigere migrene, og begynner å få bekkenløsningsplager igjenn..å det er jo ikke vanlig å ha bekkenløsning så tidlig hell..men har alltid fått det tidlig. Så hadde jeg da ikke hatt migrene, eller tidlig bekkenløsningsplager, så har kun mine symptomer vært ømme pupper som varierer veldig fra dag til dag..fra å være kjempeømme til å nesten ikke være ømme.. Så bare være glad til at du slipper alle plagene Jeg føler meg så lite gravid til tross jeg bestilte meg tidlig UL da jeg var 9+5
Chezka Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har også startet på min 11. uke - utrolig hvor fort tiden går :-) Heller ikke jeg har hatt særlig med symptomer, men det har jeg ikke hatt ved tidligere graviditet heller. Hadde et par - tre uker med ømme pupper i begynnelsen, men det ga seg. "Føler" meg heller ikke gravid, men legen sa sist uke at livmora var godt forstørret, så da satser jeg på at det er "noe" inni der :-) Jeg velger å tro at alt er bra selv om jeg ikke har symptomer, gikk jo veldig bra sist! Tror ikke du har noen grunn til bekymring, sett heller pris på hvor heldig du er som slipper alle plager som noen har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå