mell85* Gravid! Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Eg tok test i dag tidlig.. har IKM på tirsdag. Kom to streker.. men den positive test streken var mye lenger nede på papir strimlen enn der den SKAL vere! Blir helt forvirret av dette.. Kjøpte sånne strimler på billige-tester.no. Det var ein perfekt rosa strek.. men mye lenger nede enn den skal vere har det noe å seie? Tok den som negativ eg då.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 hei hei:) jeg har aldri testet med strimler, men hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt meg en test i morra og testet på nytt i morgen urin:) krysser fingrene for deg. ikke gi opp håpet!!! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå