Gå til innhold

når det gjelder svangerskapskløe!!


*FrøkenStrøken*

Anbefalte innlegg

i et innlegg her sier de at det er farlig og skal tas på alvor. jeg er i uke 37+3 og har klødd forferdelig i underlivet hele svangerskapet, men nå i det siste klør jeg så mye at jeg blir sår og at det kommer små sår der nede, er testet for sopp men ikke det så har ikke snakket med lege om dette. men bør jeg ringe føden eller jordmor/lege og forklare dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror nok at dette med farlig svangerskapskløe er mer typen som klør over hele kroppen. Det er noe med høye gallsyre verdier osv, og dette merkes i huden. Ring jordmor og spør, det skader jo ikke det! Så kanskje hun kan tipse deg om noe som kan hjelpe i samme slengen!!! Tvi Tvi! (hvis du har klødd mye i svangerskapet nedentil kan det være reaksjon på bind, om du har brukt mye bind. Jeg reagerte allergisk etter forrige fødsel, for da brukte jeg bind veldig lenge, blødde i flere mnd etter fødselen) Så sjekk evnt allergier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klør forferdelig over hele kroppen og, klør så jeg blir helt rød og mange ganger sår og hoven. har prøvd og ringe føden nå, ingen som tar tlf verken der el resepsjonen på sykehuset... trudde de skulle være tilgjengelige 24t i døgnet jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...