snoopy_me Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Min lille snupp er bare 10,5 mnd men ufattelig matlei.. Ingen middagsglass som duger og hjemmelaget er ikke noe greit det heller.. Han spiser 5-10 skjeer så er han lei.. så det blir lite middag på han, og det er jo en del viktige næringsstoffer i middagen som han bør ha.. Leste på 12 mnd glassene at de er tilsatt salt, men det er vell heller lite.. Er jo salt i kjøttkaker, fiskekaker ,, kjøttdeig o.l. og de kan jo spise det... Har hørt at de kan spise AKKURAT det samme som oss fra de er ca 10 mnd. Da kan jeg vell gi 12mnd glass.. Noen andre som har gitt det før ungen var 12 mnd.. Ble plutselig så usikker her..
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 jepp..både middagsglass og grøt de elsker det,er jo akurat det samme men større biter;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Eg kjøpte småfolk middagsglas til 8 mnd i går. Og når eg kom heim såg eg at det er salt i den og!!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jepp. Min er 8 mndr, har åtte tenner og liker å tygge, og får 12-mndrsglass fra HIPP (uten tilsatt salt). Nestle har en mange glass med tilsatt salt, så holder meg unna det merket. Småfolk har noe med og noe uten tilsatt salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå