Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Føler meg teit nå, men hvorfor skriver noen "u/t" etter overskriften på innleggene her? Hva betyr u/t?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 uten innlegg. Spørsmålet står i overskriften
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Aahh, takk. Da har jeg lært noe nytt i dag også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå