Gå til innhold

4 barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei,.. Samme som på ass.befr...

Jeg er ei jente på 29 år, som har vært mega heldig.. Slet i 6 år, føre vi klaffet på 4 icsi forsøk.. Da m ei tulle.. Siden vi måtte gjennom så laaang tid føre vi fikk vår tulle, startet vi nok en gang m ny runde hormoner da hun var 1 år... OG da klaffet det på 1 forsøk.. Satt inn ett gull-egg, og da mener jeg GULL... For her var det tvillinger.!!! Gjett om vi ble paffe, og utrolig glade!!!!!!! Men i det siste forsøket, fikk vi også for første gang fryst ned 3 egg!!

Første-mor er nå 3 og tvilling jentene 1... Og jeg er i tankenes verden nok en gang.. Selvsagt kan jeg tiltider være sliten om dagen.. Men alikevel.. Mannen min er med på det jeg vil, og tenker, men alle andre rundt meg skjønner meg ikke..

Men hør her..,. Vi har slitt i SÅÅÅ mange år, og endelig klart det.. og helt utrolig har vi også FERDIG befr egg på frys.. Skal de nå bare kastes?? Hadde det " bare" vært egg, så så... Men disse er befruktet, noe vi IKKE klarer på egenhånd....

Men alikevel.. 4 barn... hmmm eller kanskje 5?? Siden de kanskje setter inn flere, og at det holdt m 1 forige gang...

Men kaste 3 befr egg.. våre barn... OM man tenker så-.. 3 barn på frys.. Blir nesten abort for meg det... om de skal kastes---

Hjelp meg.. Det er jo ikke sikkert de overlever opptin engang.. men da har vi jo ikke latt være å prøve......

Takker for råd,.. he he..

Forresten, om jeg hopper i det, noen som vet pris på de hormonene jeg da må bruke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo prøve:-) virker som dere har lyst.trur du vil angre hvis du ikke prøver:-) venter selv nr4.og d alene.

Skrevet

jeg venter og nr 4 men er ikke alene, synes du er tøff jeg.

masse klemmer, hvor bor du i landet forresten?

Skrevet

Bor i tr.lag.du da?ja,m 4 alen,kan virkeli kalle meg supermamma da ja:-)klem.

Skrevet

Jeg bor og der, hvor hen bor du da å hvor gammel er du ?

Masse klemmer :)

Skrevet

Hei igjen!! Takk for svar! Regner nok m at vi prøver ja.. Kan jo ikke kaste de bort???

God natt!

Forresten.. Er østfold er på oss og er 29 år.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...