Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vi skal ikke ha barn nå altså, men det er favorittnavnet på gutt;)
ApriIbaby Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 en engel? litt for religiøst etter min smak...er liksom bare Jesus som er mer kristent
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg tenker Engelen Gabriel, så jeg hadde ikke valgt det selv.
mayaya Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Nydelig! Kunne kanskje tenkt meg det selv, men det er litt sånn englenavn...
☆Anonymia☆ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 liker det ikke.. minner meg bare om grusomme gabriel i sabeltann..haha =) men er ikke derfor jeg ikke liker det da,syns bare ikke det er fint..=/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Et flott og kraftfullt navn:-) Anbefaler deg å høre på My angel Gabriel med Lamb:-) Nyyydelig!!
NoDoubt Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Jeg syns det er fint:-) Har en nevø som heter det. Rolig, snill og kjekk gutt:-)
LegallyBlond Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Synes det er nydelig navn! Første gang jeg hørte det så tenkte jeg også på engelen Gabriel, men nå har jeg møtt flere herlige små gutter som heter det og har fått litt andre assosiasjoner til navnet.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Nevøen min heter Gabriel, nydelig navn! Tok litt tid til å venne seg til det, men nå synes jeg det er veldig fint =)
Venezia 1 Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Jeg syns det er et fint og sterkt navn.
MamiMaribel Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Det første jeg tenker på er engelen Gabriel:-) Litt vel ladet etter min smak.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Det navnet er utrolig nydelig. Liker det kjempegodt!
___ Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 Fint navn. Minner meg om en venn av meg. Flott mann.
Cala75 Skrevet 3. februar 2008 #16 Skrevet 3. februar 2008 Syns det er et pent navn, men klarer ikke å la være å tenke på engelen Gabriel når jeg hører navnet.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. februar 2008 #17 Skrevet 3. februar 2008 Tenker på Grusomme Gabriel i Kaptein Sabeltann jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå