Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Gabriel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke ha barn nå altså, men det er favorittnavnet på gutt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en engel?

litt for religiøst etter min smak...er liksom bare Jesus som er mer kristent

Skrevet

Jeg tenker Engelen Gabriel, så jeg hadde ikke valgt det selv.

Skrevet

Nydelig! Kunne kanskje tenkt meg det selv, men det er litt sånn englenavn...

Skrevet

liker det ikke..

minner meg bare om grusomme gabriel i sabeltann..haha =)

men er ikke derfor jeg ikke liker det da,syns bare ikke det er fint..=/

Skrevet

Et flott og kraftfullt navn:-)

 

Anbefaler deg å høre på My angel Gabriel med Lamb:-) Nyyydelig!!

Skrevet

Jeg syns det er fint:-) Har en nevø som heter det. Rolig, snill og kjekk gutt:-)

Skrevet

Synes det er nydelig navn!

Første gang jeg hørte det så tenkte jeg også på engelen Gabriel, men nå har jeg møtt flere herlige små gutter som heter det og har fått litt andre assosiasjoner til navnet.

Skrevet

Nevøen min heter Gabriel, nydelig navn! Tok litt tid til å venne seg til det, men nå synes jeg det er veldig fint =)

Skrevet

Jeg syns det er et fint og sterkt navn.

Skrevet

Det første jeg tenker på er engelen Gabriel:-)

Litt vel ladet etter min smak.

Skrevet

Fint navn. Minner meg om en venn av meg. Flott mann.

Skrevet

Syns det er et pent navn, men klarer ikke å la være å tenke på engelen Gabriel når jeg hører navnet.

Skrevet

Tenker på Grusomme Gabriel i Kaptein Sabeltann jeg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...