Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har ventet så lenge på denne dagen, det er så spesielt å være gravid for 3 gang med barn på 4 og 6 år fra før. De er så engasjerte og gleder seg virkelig til å få et nytt familie medlem. I går og i dag fikk de begge kjenne tydelige harde sparke fra huleboeren som har ca 4 mnd igjen å bli større på. De strålte, kunne nesten se stolteheten vokse over hodet på dem.For en god følelese jeg fikk. De er så herlige, så er vi så heldige at vi skal få enda en liten å bli så stolte over. vi er heldige damer. Ville bare dele gleden med dere!
hmmm? Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 så utrolig herlig da, sambo har ikke kjent knøttet inni magen enda, men gleder meg til den dagen da han gjør det tror nesten jeg gleder meg mer enn han, da får han liksom kjenne at det ikke bare er noe jeg innbiller meg, selv om jeg vet at han ikke tror det... blir så kjekt å vite at han også kan kjenne den voksende lille spiren vår... skal jo ikke bare være jeg som skal føle og kjenne at vår førstefødte sparker ) vil jo dele det med personen jeg elsker over alt på jord... hehe ble litt klisje dette her, men gleder meg masse...
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Å, men det er stort. heldigvis syntes samboer at det er like spennede denne gang som de 2 forrige;-) Bare gled dere, det er større enn du tror;-)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hver gang storesøster legger hånden på magen slutter gutten inni der å sparke. Så nå begynner hun å bli litt gretten. hehe. Pappan har kjent det masse. Er koselig da.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Det er veldig koselig,mannen min har også kjent det lenge,men hver gang guttenen har prøvd har det som du skriver vært helt rolig. Nesten så jeg føler de tror jeg prøvde å lure dem.Dagen før eldste mann kjente spark, spurte han hvorfor babyen alltid sluttet å sparke når han ville kjenne....stakar.....Men vi lo litt av det og fantaserte om at babyen prøvde å tøyse med han, hehehe da vardet greit. Men det var stort da det endelig skjedde, flere ganger etter hverandre:-)Det kommer, bare vent.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå