Gå til innhold

ulykkelig -hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte med at jeg fant noen småe svake merker i den nye sofaen vår til 11000. så jeg tok litt vann og salo for å gnu de bort. Da ble det et litt større merke som ble helt knall turkis, og forskremt og ulykkelig konkluderte jeg med at det var blekk som var kommet på sofaen.

så ringte jeg skeidar desperat der vi kjøpte sofaen.. de hadde et bra middel som tok nesten alt var svaret. Jeg heiv meg i bilen og kjøpte vidundermiddelet. Viste mannen hvilken sofa det var snakk om, så det var avklart.. Tok middelet på som anvist. Og midt på natten når jeg voknet var det nesten gått bort. Jess, tenkte jeg. Men om morgenen var det blitt et stort lysegrønt merke. Og så prøvde sambo en gang til, med resultat av at hele setet er nå lysegrønt !!!!!!

Det som begynte med små flekker har blitt et mareritt.

Hva gjør ulykkelige meg nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leverer den tilbake, å si at det er dette vidunderlige middelet som har gjort det. Å hvis dem ikke tar den tilbake, så sier du at du går til forbrukerrådet eller tv2 hjelper deg.. Da tør dem ikke å si noe.

Skrevet

Siden det var Skeidar som anbefalte det vidundermiddelet, hadde jeg tatt kontakt med de. Hadde forlangt ny sofa jeg. (eller pute, hvis det er løse puter) Be de komme hjem til deg å se hva vidundermiddelet deres har gjort.

Skrevet

ja jeg tror tingen er at det står på flasken at man må være oppmerksom på at noen produkter må tørr renses. kanskje det er det som er problemet.

Men da skulle han jo opplyst om det når vi viste han hvilken sofa det var.

Og problemet er.. at jeg bare for noen dager siden ringte reklamasjonssjefen der, pga at støvtrekket på sofaen under var ødeleagt når vi hentet sofaen som ny, og de lovte å bestille nytt, men vi hørte aldri fra de. så ringte jeg og etterlyste dem og ble hudkjeftet av han fyren som sa at det var en bagatell og at det ikke var noe å bry seg med. han var så frekk at jeg begynte å grine etterpå (er litt småhormonell for tiden;P)

så tror ikke jeg kommer så langt med han............

Men kanskje innbo forsikring kan dekke noe sånt ??!

Skrevet

jeg hadde levert dn inn tvært. ingen tvil om at han burde opplyst om at d kunne gå sånn. det er klart at du skal få ny pute, eller sofa. ring dem i morgern, å viss han kjefter, så kjeft tilbake. bruk hormonene til noe=)

Skrevet

Å nei!! skjønner at du er fortvilt! Ta med puta til skeidar og det middelet. Snakk med de.. du må jo i allefall få bestilt ei ny pute??? Kanskje det tar noen uker til du får den da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...