Gå til innhold

Votter

Mamma til  ♀♀ & ♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest her inne om noen som hadde noen votter å anbefale, som var kjøpt på bla G-sport. Noen som vet merket? Jeg husker nemlig ikke. Passer disse også til 1-åringer?

Takker for svar. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hestra... trolig. Jeg synes HM sine er de med best passfasong til de minste barna...De får då godt grep på ting med dem. Hestra sine er veldig like men snur seg litt på hånden.

Skrevet

Hestra ja! Kunne ikke komme på hva de het. Tusen takk.

Har du selv prøvd de? Har ei på 3 år også, vil de passe bedre til henne enn til snart 1 åringen?

Skrevet

Ja, vi har hatt dem. De er bedre enn Reimasin for de har så store og fasongløse tomler. Jeg har ikke kjøpt Hestra igjen. Gutten vår hadde dem da han var 1. Nå er han tre og de hadde nok fungert bedre nå, men jeg synes Hm sine votter er gode. Impregnerer dem også har han mange par han kan bytte med. Tror kanskje Hestra sin blir litt vanskelige når de skal trene på å kle på selv siden de har glidelås under. HM sine har borrelås

Skrevet

Vi har Hestra med borrelås. De finnes nok i ulike modeller.

Skrevet

Hestra er bra votter, men vi synes ikke de er perfekte på småbarnsavd. jeg jobber på. Veldig korte over håndleddet, så der blir ofte glippe mellem votter og dress (selv om vi tar på votter før dress)

Skrevet

Hestra har to modeller. En kort og en lang!! Den korte er litt for kort, men den lange er god syns jeg.

Skrevet

Har hestra med langt skaft til 2 åringen. De sitter som støpt, og det er ingen glippe mellom vott og dress. Ikke noe glidelås på de heller, men et bånd man fester over votten ved håndleddet når de er på. De er gode og varme, trekker ikke vann og snuppa har et kjempe godt gripetak! Har hatt diverse votter tidligere bl.a reima og vi kommer ikke til å ha noe annet enn hestra fremover :-)

Skrevet

Har ikke set de med lang skaft. Kanskje det er tingen til lilemann :-)

Skrevet

Ja, vottene går faktisk nesten helt opp til albuen hennes. Tar de under dressen og da sitter de som støpt :-) Selve ullforet i votten går kun til håndleddet.

Enkle å ta de på er det også :-)

Skrevet

titten på hjørnet, kjøpte du disse på G-sport. Husker du prisen?

Disse hørtes jo perfekte ut...

Skrevet

Jepp, de er kjøpt på G-sport. Eller rettere sagt super-G. Men det er jo samme sak. Tror de kostet 299,-

Men det er de verdt synes iallefall vi :-)

Skrevet

Hestra har kjempegode votter, min er 3 år, så jeg vet dessverre ikke om de selger de til 1åringer, men vil jo tro de gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...