Juicy med spirer! Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jada, sikkert skrevet mange tråder om det før, men jeg gidder ikke lete Har litt sånn "sting" smerter lang nede på høyre side som kommer og går litt... Det er plutselig veldig vondt og så er det bare litt vondt og så ingenting igjen...(?!?!?) Og typsik når jeg sitter å skriver dette nå, begynner jeg å kjenne smertene på venstre side også! Hjeeelp! Fikk TR 16/1, så det er jo mulig det er EL jeg har nå? Håååper veldig på det, fordi det betyr jo igjen at jeg har en syklus med normal lengde denne gangen For lengden mellom EL og TR er jo "alltid" på rundt 14 dager? (Aaarg! ...og så var det jo meg som skulle slutte å tenke sykluser....)
*tornerose* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Høres ut som EL jah :-D Så nå er det bare til å hoppe til køys :-D Har du slim også?.... (ikke alle som får det da, men jeg pleier alltid å få slike "sting" smerter først oxå kommer EL-slimet).... Og ja det er som regel ca. 14 dager fra El til TR....!!!! Masse lykke til!!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå