Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Foreldre, besteforeldre, søsken osv osv..
☆Anonymia☆ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 ser aldri besteforeldrene mine ... men det er fordi de bor langt borte.. foreldrene mine og svigerforeldrene ser jeg ofte,flere ganger i uka.. samme med våre søsken..
ScaryMama Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Foreldrene mine og foreldrene til mannen ser vi minst en gang i uken. Mine søstre ser jeg ofte når de er hjemme, men begge bor i utlandet så det blir i perioder. Min farmor ser jeg en gang i mnd. ca, og min mormor bor i usa så jeg ser ikke henne så ofte. Besteforeldrene til mannen ser vi ca. en gang i måneden.
manonym Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Foreldrene mine ser jeg ofte hver dag, men i alle fall flere ganger i uka. Søskene mine flere ganger i uka. Sjeldnere med besteforeldre, vet ikkje jeg, kanskje en gang i måneden. Mora han ser jeg ca en gang i uka, kanskje en gang annen hver uke. Faren ca 1-3 ganger i måneden. Søstera veldig sjelden selv om hun ikke bort langt unna. Besteforeldre kanskje 2-3 ganger i året, bor langt unna. (men da ofte flere ganger i løpet av tiden de er her.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå