♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Dere som har brukt Cerazette og har hatt en del blødninger, for så å slutte, kom mensen tilbake kjapt? Eller har dere fortsatt med Cerazette? Ammet dere? Jeg bruker Cerazette og har hatt noen småblødninger, men aner ikke om de var mensen eller ikke... Sluttet så, men har ikke fått mensen på 2 mnd nå. Ammer forsatt, så mulig det er derfor jeg ikke har fått mensen. (vet at jeg ikke er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå