Gå til innhold

har dere hørt dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye halsbrann skal være tegn på mye hår hos babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke et tegn på det,heller en myte.

Men jg har også hørt det;=)

Skrevet

Mulig det bare er en myte, men det stemte på meg altså!! :o)

 

Førstemann hadde jeg masse halsbrann med, han ble født med DEN manken!

Og andre mann hadde jeg ingenting, og han var skalla, bare tynt dun på hodet... Fnis!

Skrevet

Hadde grusomt mye halsbrann med førstemann, og hun hadde masse hår. Denne gang har jeg knapt merket noe til halsbrann, så det blir spennende å se om det er mye hår eller ei. HAr 2 uker igjen til termin,

Skrevet

Jeg var skikkelig plaget med halsbrann i mine to forrige svangerskap, og jentene mine fikk ikke hår før de var 2 år....hehe. Så det stemmer ikke bestandig. Er veldig plaget denne gangen også, så det blir spennende å se. ( er ikke samme far nå )

Skrevet

Hadde nesten ikke noe halsbrann sist og ut kom det en liten gutt med lite hår...

Spent på denne her da. Har hatt litt mer halsbrann denne gangen, men tror det blir som storebror..Lite hår...=o)

 

 

 

Skrevet

hadde også masse halsbrann men jenta mi har enda ikke hår i en alder av 1,3 år, =)

Skrevet

det er bare en myte men stemte tilfeldigvis hos meg:-)

Skrevet

Har ikke hørt om den nei,og den stemmer ikke på meg. Hadde ikke halsbrann med første mann og hun hadde kjempe masse sort hår når hun kom ut.

Skrevet

Hadde ikke halsbrann en dag med første mann og hun hadde masse svart hår da hun kom..

Skrevet

jeg også har hørt det..mine hadde lite hår og jeg ingen halsbrann..så kan jo stemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...