mum&boyz Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Mye halsbrann skal være tegn på mye hår hos babyen?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Er nok ikke et tegn på det,heller en myte. Men jg har også hørt det;=)
All done Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Mulig det bare er en myte, men det stemte på meg altså!! ) Førstemann hadde jeg masse halsbrann med, han ble født med DEN manken! Og andre mann hadde jeg ingenting, og han var skalla, bare tynt dun på hodet... Fnis!
2 søte småpiker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hadde grusomt mye halsbrann med førstemann, og hun hadde masse hår. Denne gang har jeg knapt merket noe til halsbrann, så det blir spennende å se om det er mye hår eller ei. HAr 2 uker igjen til termin,
Tante Bassa Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg var skikkelig plaget med halsbrann i mine to forrige svangerskap, og jentene mine fikk ikke hår før de var 2 år....hehe. Så det stemmer ikke bestandig. Er veldig plaget denne gangen også, så det blir spennende å se. ( er ikke samme far nå )
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Hadde nesten ikke noe halsbrann sist og ut kom det en liten gutt med lite hår... Spent på denne her da. Har hatt litt mer halsbrann denne gangen, men tror det blir som storebror..Lite hår...=o)
Edelweis Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 hadde også masse halsbrann men jenta mi har enda ikke hår i en alder av 1,3 år, =)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 det er bare en myte men stemte tilfeldigvis hos meg:-)
polarn & pyrene Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Har ikke hørt om den nei,og den stemmer ikke på meg. Hadde ikke halsbrann med første mann og hun hadde kjempe masse sort hår når hun kom ut.
ALMA1 Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Hadde ikke halsbrann en dag med første mann og hun hadde masse svart hår da hun kom..
Trulte76 Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 jeg også har hørt det..mine hadde lite hår og jeg ingen halsbrann..så kan jo stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå