Gå til innhold

Angående billig tester.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tok test i dag tidlig.. har IKM på tirsdag.

Kom to streker.. men den positive test streken var mye lenger nede på papir strimlen enn der den SKAL vere! Blir helt forvirret av dette..

Kjøpte sånne strimler på billige-tester.no.

Det var ein perfekt rosa strek.. men mye lenger nede enn den skal vere :( har det noe å seie? Tok den som negativ eg då.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut, men de fleste sier: "en strek er en strek!"

 

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Det hørtes rart ut, jeg ville ha tatt en til.

Godt mulig at du er gravid, krysser fingrer for deg. Lykke til :-)

 

Men når det gjelder billigtester har jeg opplevd at en strek IKKE trenger å være en strek. Vi er flere her inne som har fått falske positive med billigtester.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...