snartmammapåny Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Mini tok sine første orndtlige steg i dag. Han slapp seg fra sofaen og gikk bort til mormoren:) Gikk sammenhengende 5 steg. Prøvde å få han til å gjøre de tigjen da, men det var ikke noe suksess, så tydlig han ville holde det for seg selv litt til;) Litt senere på dagen så sto han plutselig utpå gulvet alene. så på oss og gikk noen steg bort til bordet. Før i dag har han gått et par steg uten støtte når han har gått mellom sofaen og bordet og slikt da, men først i dag kan jeg virkelig kalle det HAN GÅR:) *super stolt mamma* Han er forresten 9mnd og 21 dager, flinke gutten min.
prinsessemor123 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Så flink han er blitt da:-) God grunn til å være stolt mamma nå. Alltid koselig med de første skrittene.
snartmammapåny Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 ja var rett før det kom en tåre i sta når han stabbet bortover for første gang:) Litt vaglende, men sååå ivrig etter å komme seg bort til mormor at han glemte helt at han ikke egentlig hadde gjort dette før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå