d",)~^~^~ Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hva gjør dere når barna deres blir bedt i bursdag som de av ulike årsaker må takke nei til. Gir dere gave alikevel?
*Minnie Mus* Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 nope det gjør ikke vi:-) kun til bryllup og dåp i alle fall, ikke vanlige barnebursdager. Aldri opplevd at mine har fått noe fra noen som ikke kom heller. Men hadde det vært nærmeste familie, hadde vi nok gjort det.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Gjer ikkje gåve om det er slik at me ikkje kan komma. Det gjer me kun til nær familie og det stoppar da hos søskenbarn. Har heller aldri opplevd at mine barn har fått noko av dei som ikkje kunne komma. Gjer gåver til bryllup sjav om me ikkje er invitert hvis det er nokon me kjenner, ikkje i dåp, er me invitert i dåp men kan av ein eller anna grunn ikkje komma så gjer me gåve ja.
d",)~^~^~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 Vi har jo heller aldri fått gaver til barna fra de gjestene som har meldt avbud og jeg har heller aldri gitt gave til dem de ikke har vært hos. Men det slo meg plutselig at det kanskje var noen som forventet gave alikevel. Snuppa hadde bursdag forrige helg og en av gjestene hadde nettopp bursdag selv, men vi måtte melde avbud pga andre planer. Jeg kom til å tenke at det kanskje var forventet at hun fikk gave, men det kokte litt bort i kålen for meg.....
yvve73 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Nei, det er ikke forventet i vår omgangskrets i alle fall. Men, da snuppa vår hadde bursdag forleden, var det tre stykker som egentlig skulle komme, men som meldte avbud samme dag. De hadde helt sikkert allerede kjøpt gaven, og hun fikk derfor gavene dagen etter i barnehagen. Men dette er absolutt ikke noe vi hadde forventet. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå