Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 og føler sånn ubehag med "trange" bukser/joggebukser. Er så redd det presser på babyen som nå ligger med hodet ned. Det har sikkert ingen betydning for barnet, men tenker på det uansett. Skulle helst gått uten bukse jeg:) Noen som har noe tanker om dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror buksene dine blir meget ubehagelig for deg før babyen merker det!

Skrevet

Det skal nok litt til ja, men følelsen ligger der uansett. Men den lille har det nok fint der inne:)

Skrevet

Morgenkåpe er fint :) Gjekk mykje i ei veldig god fleecekåpe sist eg var gravid. Det er nok som det står over her - meir ubehageleg for deg enn for babyen.

Skrevet

Det er alltid så godt med litt bekreftelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...