Gå til innhold

Brun utflod- festeblødning eller mensen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg 5 over dager ikm. Negativ test helt til nå. Men nå begynte jeg nettopp å spotte, det var brunt, å det har jeg ALDRI hatt før i hele mitt liv, alltid vært friskt blod som har kommet hvis det har vært mensen..

Hva kan dette være?

Kan det være at jeg hadde EL seinere enn antatt og at dette er en festeblødning? (for jeg fikk utslag på el testen dag 25, dette er da 8 dager siden)

Trenger alle råd jeg kan få, for jeg føler meg gravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde EL for 8 dager siden er det for tidlig å gravid-teste nå. Kommer ikke mensen så kan du jo teste igjen neste helg.

Skrevet

Hatt det bare en gang - eller i flere dager?

Sist "Mens"periode hadde jeg brun "blødning" i 3-4 dager.. hmm..

Usikker selv, jeg..

Skrevet

Fikk det idag jeg, masse brun utflod.. Men mensen dukka nok også opp senere på kvelden..:/ Hadde jo ikm i disse dager..

Skrevet

Da jeg var gravid sist, hadde jeg brunlig utflod i noen dager faktisk. Var på innv ul for å sjekke. Og legen sa at det faktisk er ganske vanlig. Det var gammelt blod i mitt tilfelle da... Om kom da mensen skulle ha kommet. Alt gikk bra:) Så det kan vel være samme hos deg:) Men det finner du sikkert sanrt ut av:) Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har hatt 3 dager med brun utflod jeg også, for 13 dager siden. Usikker selv på hva det kan være, men har testa etterpå og den har vært negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...