Gå til innhold

Dere som har sett den nyeste Lost-episoden........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ser vi Hurley på sånn instutisjon? Er det det som skjer "in the end" eller drømmer han?

Når jeg tenker etter så har det vel vært noen sånne episoder før også, da hun fra "the others" var pleier eller sykepleier? (Eller roter jeg fælt nå??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror vi har sett ham på institusjon før der ho ene var pleier, ja - ho som er død nå, sant?

Har ikke sett den nyeste - men leste en plass at de begynner her om en månedstid eller så?

Skrevet

Jeg fikk den av en kompis istad, den har begynt i USA, og jeg klarte ikke å vente, hehe....

Skrevet

Skjønner jeg godt - jeg kjempegleder meg til den begynner igjen. I mellomtiden koser vi oss med første sesong av prison break på DVD. Har ikke fått med oss noenting av den. Og den er jo kjempebra! Håper vi klarer å dra den ut frem til LOST starter - en god venteunderholdning!

Ha en fin kveld!

Skrevet

Har heller ikke fått med meg Prison break, ønsket meg samle-dvd til jul, men fikk ikke gitt, hehe...

Får kjøpe den selv, har lyst til å se den :o)

Ha en fin kveld, ja :o)

Skrevet

Hurley var på mentalsykehus før han havnet på LOST-øya. Husker ikke helt hvorfor, men tror han klikket da det gikk opp for ham at det bare skjedde "katastrofer" rundt ham da vant den store pengepremien.

De klippene vi nå ser, tror jeg er *etter* at de har kommet seg fra øya. Han kauker noe om at han er "one of the Oceans six", kan det bety at de var seks stk som kom seg av øya??????

Skrevet

Ja, også får han jo besøk av Jack... Han "ser"? Charlie der også.......

Skrevet

Er dette tredje sesong?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...