Gå til innhold

Får ikke tømt meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på do utallige ganger i dag, får ut litt men ikke mye... Drikker masse vann, spiser ikke noe jeg vet magen ikke vil ha. Men ENDA så er det sånn!!

Blir så oppgitt og frustert, det er så ekkelt å gå rundt å være halvforstoppa liksom... Kjenne at det er mer som skal ut, men som ikke vil...

DÅRLIG GJORT!!!

Tarmen som har vært så fin de siste ukene, og jeg som trodde det kanksje kunne være noe på gang snart... Er snart ferdig med 37 uker...

Neida...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp mikrolax!!!gull verdt!!

Skrevet

Da skal jeg løpe til apoteket i morgen å kjøpe det!!

Mange takk!!

Skrevet

Hei...

Jeg har det på samme måten, kjøpte meg Biola i går, det hjalp!!!! Mange gode smaker oxo...

Skrevet

Kjøp helle linfrø og legg det i vann og drikk.Hjelper etter noen timer og er mye bedre for kroppen.Er sykepleier og bruker det på vår avdeling istede for klyx/miniklyx.Drikk det 2-3 ganger daglig.Brukte det sist eg var gravid, og fungerte veldig bra.Har ikke trengt det nå heldigvis.

Skrevet

Har samme problem som deg... og jeg får helt dilla!! men veit du hva som hjelper veldig.. ihvertfall på meg! Jeg spiste masse iskrem, og da fikk jeg virkelig tømt meg :o) var en stor lettelse!! er jo ikke veldig sunt med masse is, men en gang i blant når det er helt stopp her... da er det gull verdt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...