Gå til innhold

Er det flere som har barn på 9 mnd som

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke sover i egen seng? jeg har prøvd å få henne til å ligge i egen seng men ikke tale om. Blir bare skrik/vræling leeenge (timer). Gir opp og lar henne ligge sammen med meg. Vet at det blir vanskligere og vanskligere, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja må innrømme det-kallen har flyttet på annen rom og jeg og småen ligger i dobbelsenga. men vi er lykkelig altså:)

Skrevet

Har ei på 9 mnd. Hun har sovet sammen med oss i dobbeltsenga fra fødselen av, natt som dag (på dagen ligger vi sammen med ho til ho sovner, så lister vi oss ut;))

Beg på onsdag å legge henne i egen seng på dagtid, men den står helt inn til vår.

Var endel protester, men kjøpte en stor bamse med varmeflaske inni, som hun nå "samsover" med, hehe.. Det går så langt greit, ligger fortsatt i vår seng ved siden av hennes, til hun sovner.

Men på natten sover hun midt imellom oss, og det kommer hun nok til å fortsette med en god stund, da vi ammer hver 3. time natta igjennom.

Hadde ikke det vært for at pappaen maser om å ha ho i sprinkelsenga, kunne jeg godt ha samsovet lenger.

Men ser jo at hun sover godt i lille senga si sammen med bamsen også:)

Gjør som du føler for, morsinstinkt ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...