ScaryMama Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Mobilen min har kuttet ut, igjen... Sendte melding til deg men regner med at den ikke kom frem? Anyway, hatt det koselig i dag? Hvordan er formen til Embla? Nikolai har feber nå, men ikke så høy som hun hadde. Tenkte likevel at det var greit å ta det mest mulig med ro i dag.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Kaaanskje, hvis du er snill så later jeg som jeg er her litt;) (who am I fooling, I f***ing live here) Det ble ikke så gæli nei, dårlig oppmøte på Lekeland, men greit likevel.Vi dro jo ganske tidlig da, ville ha litt gubbetid også, han jobber jo som vanlig nå. Ble Sandvika på oss da, for kjøreturen, ikke maten;) Hihi. Embla ble feberfri igjen i natt hun, akkurat som natten før og ingen feber i dag i det heletatt. Så det er nok vaksinedritten gitt:( Kose på tassen så han blir bra!
ScaryMama Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 He he, så ingen innlegg fra deg så jeg regnet egentlig at du ikke var her;) Ja, jeg fikk meldingen om at dere skulle spise kl 1, det hadde ikke vi rukket. Sandvika? Var dere der? Også på en søndag? Tenkte jeg skulle dit en tur i morgen, for klærne, ikke kjøreturen;) Bra at Embla ble fort bra. Allmenntilstanden til N virker grei, men han er litt svimmel... Nekter å sitte stille, og det er tydelig at kroppen ikke helt henger med... Skulle gjerne vært en tur på lekeland asså... Hvis du har fri en dag så kunne kanskje vi tatt en tur?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg lusker i kulissene;) Det ble jo litt senere enn 1 da, men vi måtte jo være tilbake her til 1430 uansett, så veldig morsomme var vi jo ikke i dag. Klær meg her og klær meg der:p *sint på gravidbuksedriten* Er så lei klær. Gleder meg til å bli MEG igjen. Dakar veslegutt. Håper det ikke er noe som utvikler seg da. Det var egentlig ikke så veldig moro på Lekeland, de er rett og slett litt små ennå til å ha noen stor glede av det. Embla var opp og ned av ballbingen og litt rundt, men ikke så mye. Hun hadde det gøy men det er liksom max 1-2 timers underholdning og gjerne med påfølgende utslitte foreldre. Men vi skal dra igjen asså! Bare planlegge litt bedre, passer dårlig for bekkenet og pondusen min å klatre rundt der så gutta får bli med;)
ScaryMama Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Det hadde vært hyggelig ja, om mennene ble med! Koster det mye å komme inn?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 100 for kreka og 50 for voksen (mulig billigere på ukedager, usikker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå