star girl Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har kjøpt meg et par støvletter,men synes det er for høye hæler på de.....Noen som vet om det går an å korte de ned til skomaker???Noen som har prøvd det???Håper på hjelp....
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 det er jeg nesetn 100 % siker på at skomakerne fikser :-) Lykke til!
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Det fikser han lett. Men hælen blir jo litt tykkere da.
star girl Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 ja om de blir litt tjukkere går bra,,,,men vil det ikke bli skeivt når en står??
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Dette fikser han med litt varme. Litt annen form, men ikke merkbart.
star girl Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2008 Har du prøvd det?Ja jeg håper han får fixa det,får jeg er ikke vant til så høye hæler....mn likte støvlettene så godt:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Gikk på formgiving og da kunne vi velge skomaker blandt mange yrker, og vi var innom skomaker og fikk sett masse rart. Bl. a. dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå