1stor1liten =) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 når merket dere at barnet var klar til å springe uten bleie? snuppa blir 3 år i mai og går på do innimellom her hjemme og i bg. bruker klister belønning om hun går på do. hun vil gjerne gå med truse og da sier jeg at når hun går på do hver gang hun må kan vi begynne med truse.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 vi begynte for ei uke siden, hu har hatt få uhell. bruker bleie kun ute i bhg og på natta. tok av bleie med engang, bare satt henne på do veeeldig ofte. samme gjør de i bhg. hu er 2.5
1stor1liten =) Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 hjemme hopper hun oppå do selv, håper hun kan huske det avogtil. lillebror er 1 mnd. nå ,så det er ikke alltid jeg har frie hender til å sette henne på do om sambo ikke er hjemme. men jeg får ta en prat med henne å så får vi prøve. *krysser fingre*
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 eldste her er 7 så har jo bare hun minste og passe på sånn sett:) be de i bhg følge det opp nøye. sette henne på do og mase på henne ofte. det gjorde de her. så nå en uke etter er det kun ute med bleie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå