nåerdetmintur:) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Må bare få ut litt irritasjon.. Satt på bussen akkurat og foran meg sitter den blondeste fjortisen og slafser i vei på den alt for store tyggisen sin. Blåser bobler og smatter i vei som om hu eier hele bussen. Jeg kjenner jeg blir irritert langt inn i ryggmargen... Noen flere som har det sånn når det gjelder tyggis-slafsing eller er det bare meg som hater den lyden???
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Synes sånn slafsing på tyggis generelt er EKKELT...Hater det så det suser...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Kjenner jeg blir irritert når du sier det. Satt på toget her en dag, og bak meg satt en gammel gubbe og dro snørra nedi halsen hele tiden. Holdt på og klikke for meg. Hadde lyst til og reise meg opp og skrike opp i ansiktet hans og be han kutte ut det der. Endte med at jeg måtte flytte meg til en annen vogn før det tilta for meg. Og jeg er vanligvis tålmodigheten selv. Hehe
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hahaha. Jeg er så enig!!!!! Blir så irritert over sånne ting (jada vet det er sløsing med energi, men kan rett og slett ikke noe for at jeg haaater det). :-P
nåerdetmintur:) Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Bra det ikke bare er meg:) Hadde mest lyst til å holde en forelesning til tyggis-blonie om hvor ekkelt det er med sånne lyder.
lykkeligmspire Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 he.he kjenner meg igjen! Måtte bytte plass på trikker forleden dag da jeg satt bak som luktet helt forferdelig. Dvs det måtte være ukesvis siden han hadde tatt shampoo i håret-lukten var utholdelig! Ung mann bør da vel klare å vaske seg sikkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå