Gå til innhold

nattinatt=)


'mammantilsondre*

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer så på når det skal bli min tur til å oppleve mirakelet om å bli mamma, kan du se noe når babyen vil sitte?

 

og kan du se noe mer om meg?jobb,kjærlighet(vil meg å samboeren bli gifte?)

 

jeg er født 21.6.84

samboeren 2.11.79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Kan det være noko som gjer at dere ikkje blir så lett gravide? No veit jo ikkje eg kor lenge dere har prøvt,men føler det er ei stund då.Men prøv å ta deg tid til å kvile deg,og kose dere i travel kvardag, og eg trur den lille vil sittepå plass i løpet av sommeren.

Gjerne før og,no til våren.Er det snakk om noko ny jobb på deg no? Føler endringer i jobbsituasjonen ganske snart nemlig.

Er det samboeren din som er litt treig der,med tanke på å planlegge bryllup?? Føler liksom det,ikkje fordi han ikkje vil det,men at det er litt styr med det på ein måte.Men mas etter litt, så ser det ut til at dere kjem til å gifte dere ein fin sommerdag neste år.Ser deg i ein nydelig brudekjole,og ein nydelig bukett,og med eit stort smil om munnen.

Ser ut til at lykken berre smiler til deg då altså!!Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel har egentlig ikke prøvd så lenge,men sluttet på p pillene for 2,5år siden. men det som er er at samboeren egentlig ikke vil ha baby føre jeg har en fast jobb, han er redd for det økonomiske,rundt det at jeg ikke har fast jobb...ja jeg burde vel være flinkere til å slappe av,men klare det liksom ikke, slapper ikke av inni meg, går hele tiden å tenker på om jeg aldri skal være så heldig å få egene barn(noe som alltid har vært mitt høyeste ønske)

 

jeg har vært på et intervju, men enda ikke hørt noe fra den, er i en barnehage(dette er da en fast jobb).jobber nå også i en barnehage,men bare frem til sommeren(vikariat)

 

jeg har lyst til å gifte meg med han,litt rart siden jeg aldri har hatt noe ønske om å gifte meg,noe han nevner når vi snakker om det. jeg vil veldig at han skal fri til meg, å prøver å hinte så mye som mulig om det...hihi..han HATER selskaper å masse mas med folk, så kan jo være det du ser....men koselig du ser oss gifte da=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...