Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hadde dere gjort det? Sønnen min har fått øyekatarr og vi har vært mye hjemme pga sykdom. frister å dra til legevakta og få en evnt. resept så slipper jeg å dra til fastlegen i morgen
#Ariadne# Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 hadde ikke giddi å sittet i kø på legevakta for det.kok saltvann og vask med, også ringer du fastlegen og ber han fakse en respet til apoteket i morra.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Ring legevakta, kanskje dere bare kan få hente en resept uten konsultasjon? Det har jeg fått et par ganger.
Lovemelikeyoudo Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 jeg fikk ikke resept uten konsultasjon! han måtte se på øynene først (legen)
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Mannen min bare stakk opp på legevakten og sa at sønnen vår hadde fått øyekatarr, søndag 14 dager siden. Uten og ha sett ham engang skrev hun i luken ut resept. Hadde gjort det om jeg var deg. God bedring til gullet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå