Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sto jeg som vanlig opp med ungene, fikk overtalt mannen til å stå opp i elve tiden, så dro vi avgårde en tur i skogen med kakao og niste, eldstemann kjørte en del på akebrett mens minsten sov i vogna. Dro hjem og spiste torsk til middag, for deretter sløve litt forran tven med ivo caprino på dvd og nå leker treåringen med lego på gulvet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag hadde pappan sove lenge dag så jeg sto opp med unga, da han sto opp ved elve tia gikk vi ut og aka og leika en stund. På ettermiddagen bakte vi fastelavnsboller også hadde vi elggryte til middag. Akkurat nå er barna med pappa og kjører hjem onkel så da slapper jeg av med pcn imens=)

Skrevet

Jeg har vært på jobb i formiddag, etter det dro vi på middagsbesøk. Nå sitter jeg å slapper av mens pappan i huset er på trening og ungene koser seg i badekaret. ;o)

Skrevet

Nada. Kun vært inne i dag. Lillegutt begynner å bli forkjøla og jeg er litt småuggen i formen selv, så vi har ikke vært ute i dag. Fristet litt å ta med akebrett ut, men får håpe snøen holder seg noen dager til.

Skrevet

Vi startet dagen med å sette bolledeig og kose oss med god frokost. Deretter koste vi oss ute i snøen. Så var det inn til varm kakao og faste lavensboller. Ellers har vi spist skinkestek til middag, eldstemann og pappa dro på hockeytrening. Vi andre sitter nå og ser på barnetv.

Skrevet

Mannen min er i oslo å har fri helg, slapper av å koser seg sammen med en kompis og i kveld skal han på konsert....

 

Jeg har vært alene med to rabiate halvsjuke sure onger, som jeg ikke har kunnet ta ut pga at de hoster stygt og den eldste hadde feber senest i natt! Nå er eldstemann sovna på sofan og mini er på tur i seng NÅ!

 

For nå er mammans hode veldig veldig vondt!

Skrevet

huff da føler med deg

 

Skrevet

Vi har vært på bursdagsfest i skogen med familie og venner. Grillet pølser og sunget hjemmekomponerte sanger. En fantastisk dag!

Skrevet

Det hørtes veldig kost ut:-)

 

Vi har bare slappet av og lekt hjemme. Minsten er syk med halsbetennelse, så feber og slapp.

Skulle en tur i huset og henge opp noen gardiner, bilder etc. Men, når vi kom dit hadde mannen glemt hammeren, så da dro vi ganske fort igjen.

Nå sover gullet, mannen er på jobb og jeg koper:)

Skal på jobb senere ikveld da, så godt å slappe av litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...