Gå til innhold

Klarsynten,vil du spå ein som spår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Vært lite inne her inne eg no,pga at eg går på skule, og det har vært travelt.Kjekt å sjå nye som er inne her og spår, du virker veldig flink og!!!Om du har lyst å spå meg?? Spå seg sjølv er jo ikke akkurat så lett he he.Ser du om eg kjem meg godt i gang med fordjupningsoppgava i løpet av feb?? Har konf og fleire bursdager i mai nemlig, og der for så håper eg den er stort sett ferdig til dess. Virker det som at karakteren blir bra? Og blir det jobb på meg etter eg er ferdig med skulen? Er ferdig i juni. Så lurer mannen og eg på om me skal hive oss på å lage ein liten til før me blir alfor gamle..men me har ikkje klart å bestemme oss enda då, ser du noko der? Og tilslutt, ser du sydentur på mannen og meg i løpet av mars??Eg er født 04.05.68,og mannen er født 13.05.65.Er det noko du lurer på, så er det berre å spørre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

Så morsomt med flere som spår. Bare å se på meg om du vil;) 13.02.82. Mange barn? når? kjønn?

Jeg fikk fort opp at du kommer i gang i slutten av februar. Da føler du at du er på rett vei. Jobber du godt med den i mars kommer du til å være ferdig i god tid;)

Jeg ser karakter B eller C.. at det vil vippe mellom disse to. Er du kreativ?? Fåe opp det se... at du er oppfinnsom og kreativ. Hva utdanner du seg til? har litt lyst til å si noe med designer.. at du skal skape noe..hehe;)

Jeg føler dere skal få ett barn til og at tidlig sommer vil være en god tid..

Ser ikke sydentur.. er som at du vil bli ferdig med oppgava og utsetter turen..hm..Klem

Skrevet

Hallo

Hadde svart deg i går,men så forsvant alt når eg skulle legre svaret.Og då hadde eg sjølvsagt skrive eindel!!Typisk!! Aller først tusen takk for at du spådde meg, du er veldig flink!! Ja eg er vel kreativ sånn sett, liker å lage og komme på ting.Har alltid noko eg har lyst til.Eg er sjukepleier,og utdanner meg innen psykososialt arbeid med barn og unge. Kan jo sei på ein ,åte at eg skal skape noko sånn sett,ein bedre barndom for de som sliter, og blir det som me håper mannen og eg ,så kan heien,og ute området bli ein plass for barn eller ungdom å være,med dyr, og andre ting.

Elles så var det tre unger eg fekk opp på deg,kanskje ein til,meir ein attpåklatt i så fall. Eg får egentlig ikkje opp fleire på deg før 2010, for det er akkurat som at det er noko som du skal gjere ferdig først, få orden på i livet ditt.

Elles så ser eg ei lita jente,på nokre år,eller ho kan være fem seks år,faktisk opp mot sju,med fletter og mellombrunt hår.

Om det er notid,eller fortid,er eg ikkje så sikker på,artig om du kan sei om du ser noko samanheng med ho.

Eg får egentlig opp tre jenter på deg,og ein gut.2012,2013 ser det ut som at neste graviditet skjer.Ser hus,enten kjøp,eller bygging mellom de to små der.Akkurat som at det skjer masse på ein gang for deg då,og innen jobb,endringer der, og det virker som at du vil ta skule,eller kursing.Virker som at det er masse spennende framfor deg.Virker jo som at du er ganske så kreativ sjølv og he he.Ei energisk,og aktiv,og blid jente ser du ut til å være,sjølv om tungsinner tar deg innimellom.Kan virke som at det er noko du grubler litt over, så innimellom er du litt lei deg og.

Hm,ja den sydenturen kunne vært god den,så me får sjå kva som skjer etterkvart iallefall.Men tidlig sommer,var det då du fekk opp graviditet,eller fødsel??

Stor klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...