Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som noen gang har tenkt tanken å blande litt dessert i grøten? Tenkte for å gjøre den litt mer spennende? Går det? Noen som har noen formening? Sikkert ikke bra og sundt også videre, tenkte bare om man kunne gjøre det eller ikke?
piano♫ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg brukte innimellom å blande inn litt fruktpurè.
lego Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Det gjorde jeg masse. Tok en liten "dæsj" fra dessertglasset oppi tallerken med grøt. Tok grøt på skjeen og oppi desserten. Helt på slutten fikk han en skje med bare dessert.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Dypp tuppen av grøtskjeen i fruktpuré. Det har funket her =)
Hera Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 For i det hele tatt å få lillegutt her til å spise grøt, så måtte jeg blande grøtpulver enten i fruktpure eller yoghurt. Usunt eller ikke, ungen måtte jo ha litt mat! Så etter ett par mnd på det viset, så startet vi med kun brødskiver og droppet hele grøtstyret:0)
d",)~^~^~ Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Dette har jeg gjort masse, minstejenta ville ikke spise grøt uten.
tuppen og lillemor Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 åja en halv banan, eller annen frukt smaker godt...
Northernlights Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Det gjorde jeg med alle 6. Om de får den oppi grøten eller til dessert etterpå,det spiller ingen trille.
mam <3 Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Her må vi dyppe skjeen i fruktpure sånn at grøten blir dekket, har nesten alltid måtte gjort det slik. Hun lever enda. Men nå tror jeg snart jeg bare dropper hele grøtstyret, tror hun er lei nå. Du kan og prøve med litt kanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå