juli2011spire:) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 jeg hadde en abort på tirsdag, og var på innvendig gu på onsdag. fikk beskjed om at alt snart kom til å komme ut, noe det gjorde samme kvelden. fikk beskjed om å vente litt med p-piller, men var jo ganske lei meg når han sa dette, så jeg glemte helt å spørre han hvor lengee.. men er det noen som veit hvor lenge jeg må vente for å begynne igjen? jeg vil egentlig ikke begynne på de igjen, men det vil samboeren pga livssituasjon vår. var ikke planlagt når jeg ble gravid...
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Så synd at du mistet. Jeg håper du har det etter forholdene greit. Når det gjelder p-pillene så vil jeg tro at du kanskje kan begynne på de igjen etter en mens eller to, eller når syklusen din har normaliser seg litt. Men dette er bare noe jeg antar, og jeg synes du burde ta en kjapp telefon til legen din på mandag og si at du glemte å spørre om akkurat det da du snakket med ham sist. Jeg håper livssituasjonen deres blir bedre snart slik at dere kan bli gravide igjen når det passer bedre. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå