Gå til innhold

Termin i begynnelsen av september, og magestørrelse


marie1983

Anbefalte innlegg

Er selv akkurat 9 uker på vei, men merker foreløpig lite til graviditeten. Litt trøtt og kvalm, og brystene har vokst litt. Ellers har jeg ikke fått noen mage ennå, og lurer på om dere andre der ute har begynt å fått mage eller ikke?

 

Har surfet litt på nettet, og funnet ut at mange som er en 9-10 uker på vei har ganske stor mage. Er jeg unormal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neida, du er nok ikke unormal :)

jeg var ca 10 uker på vei (har mista nå), jeg hadde akkurat de samme symptomer som deg, ikke noe mage, men kjente jeg var hoven helt nederst i magen bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off. synes det er så mange som mister jeg :S Stakkar deg . Får så vondt av deg. Er selv livredd for å spontanabbortere. Kan jeg spørre om det var noen spesiell "grunn" til at du mistet den ?

 

trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 11. uke (10 + 2) og buksene har blitt litt trangere og mer ubehagelig å ha på, derfor bruker jeg Belly Band over, som er kjempebehagelig :-) Men noen definert gravidemage har jeg ikke, er nok mer "flesk" tenker jeg (hehe)

 

Brystene er blitt større, har gått opp en BH-størrelse.

 

Da jeg fikk min datter hadde jeg ikke noe særlig mage før uti 5. måned. Tror nok du er helt normal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, meldte meg inn nå jeg...

Jeg er også i uke 10+2... synes selv at jeg har en utblåst mage, alltid deilig å bytte til joggebukser som ikke strammer når jeg kommer hjem fra jobb..:-) Har sett på litt bilder på nettet av mager som er 10 uker og det er jo mye forskjellig, det blir fint når man kan se at det er en gravid mage. Nå for tiden synes jeg det bare ser ut som jeg har blitt feit, har fått noen rare blikk av kollegaer som sikkert synes jeg har lagt på meg litt..

 

Har en datter fra før som jeg fødte i 98 (var selv 18 år da...) det er lenge siden, men jeg kan ikke huske at jeg hadde sånn mage med henne, den kom ikke før i 5 mnd tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen fikk jeg mage sånn ca uke 18-20.

Har ikke fått noen mage enda denne gangen, men er bare 10 uker på vei enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 10 uker på vei på fredag og jeg synes det er ganske morsomt å se, for når en jeg kjenner var 4 mnd på vei hadde hun like stor mage så det jeg har nå. Elsker magen min:) Den er kjempe søtt, det eneste er at jeg kan ikke gå med bukser med glidelås og knapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...