lego Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Nå skal jeg brette en STOR haug med klær... Gleder meg... NOOOT!!!!
lego Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Takk for den... hehe Brette klær er noe av det kjedeligste som finnes!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Lego: Det ER det kjedligste som finnes!!!! Lykke til, he he:-p
lego Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Hehe. Godt det ikke bare er meg som synes det da... Men nå vokser snart haugen over hodet på meg her, så jeg må bare ta det! Deilig når det er gjort, og alle har klærne sine i skapet igjen da...
Hera Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Å stryke klær ER det kjedeligste som finnes, det er ikke bare kjedelig, det er rett og slett drepen!!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Hæhæ:-) Brette klær er fortsatt hakket verre synes jeg.... Det er bare rett og slett tortur med døden til følge!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Å stryke er så ufattelig kjedelig at det gjør jeg faktisk ikke - he he... ;-) Å brette og legge på plass er ille nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå