♥Cherrypie♥ Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Ubeskytta sex dagen før EL, men trakk seg ut før tida da! Hender jo det kommer litt ja spermier under sexen og på menn så hva er oddsen for å ha blitt gravid? Har veldig lett for å bli gravid, prøvde en gang forrige gang.. Nå lurer jeg fælt altså...hmmmzzz
#Ariadne# Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 vanskelig å si.. men har du lett for å blir gravid er kjangsen selfølgelig til stede. som du sier selv, spermier kommer det jo før utløsning så... så jeg ville tatt en test om en mnd vis jeg var deg=)
♥Cherrypie♥ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 jah..får nok ta en test! passer bare så dååårlig med en nye baby nå!! men det er jo tyyypisk når man ikke skal bli gravid at man er uforskiktig! er jeg ikke gravid nå er det rett på pilla om/når mensen kommer! håper ikke det er 50%sjangs men 20 eller noe hehe..
selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 tjah... mine foreldre lå sammen EN gang på to mnd i starten av forholdet, hoppa av i svingen. Og her sitter jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå