Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Lillemor skal få middagsmat snart og jeg vil lage den selv. Noen med en god oppskrift på første middagen hennes?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 http://www.barnemat.com/index.htm der er det noe:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 pleier lage masse grønnsaker pg kokt fisk, kylling, svinekjøtt og litt olje favoritten er kokte grsaker ris og kylling
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Ja, barnemat.com er fin! Mye godt der! Anonym: blander du alt sammen til en "jurpe" ?
Alba44 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg lagde mange retter, men lillegutt vill ikke ha... Ga glass, men prøvde stadig å gi han hjemmelaget likevel. Nå liker han maten jeg lager VELDIG godt!! Jippiiii :-D Hehe...mors hjemmelagede seiret!! En liten avsporing der, men tenkte si at om barnet ditt ikke liker det med en gang, så er de absolutt håp. Kan gi deg et eks. på hva jeg lager. Lagde denne retten i dag og det ble 7 glass. 1 pk kalkunpålegg naturell 4 poteter 2 små gulrøtter noen småbuketter brocolli ris Delte opp i småbiter, kokte og moste med stavmikser.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 BluB ja lager alt i en haug og tilsetter litt oje så ho ikke blir helt tett :-/ koker grsaker for seg og legger kjøtte/ fisken i folie oppi sammen med de
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Kokte du kalkunen også? Hørtes godt! Jenta mi var litt skeptisk i starten hun også, men nå går det meste ned
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 ja koker det i folie sammen med grønsaker det er ganske godt =) bedre en på glass middag hvertfall.. pleier lage en del og fryser det- så hvis jeg skal noen plass tar jeg bare med fra frysen så tiner det så er det bare varme edet der jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå