Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 På nettsidene til NAV står det at de skal betale ut feiepengene i månedskiftet januar/februar. Er det noen av dere som har fått de? Eller vet om de kommer snart?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Lurer på det samme...venter i spenning!
LindaKristin1980 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 oi, trodde ikke de kom før i mai jeg. Hm, da må jeg jammen følge med, for jeg var arbeidsledig halve året.
duracellmamma Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 jeg fikk feriepengene mine den 20.des uten at jeg selv visste det... fant det ut i januar (SALG) hehe....
LindaKristin1980 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 men jeg finner ikke ut hvor på nav.no det står noe om utbetaling av feriepenger?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Dette står på denne siden: http://www.nav.no/page?id=728 Ferietillegg gis dersom du har mottatt dagpenger i mer enn åtte uker i løpet av kalenderåret. Tillegget utgjør 9,5 % av brutto dagpenger som du har mottatt i opptjeningsåret, og utbetales vanligvis i månedsskiftet januar/februar året etter opptjeningsåret. Dette gjelder selv om dagpengeperioden avsluttes tidligere.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Flere som har fått? Hvilken by/landsdel bor dere i? Har ikke fått ennå...
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk for et par dager siden:-) Bor i kristiansand..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå