Gå til innhold

Hva synes dere om navnet SUNNIVA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blond jente med fregner og fletter... litt sånn kaptein sabeltann-aktig :) Haha

Skrevet

Minner om en forvokst gris som passer best i pølsemat og og annen drittmat:-) Latterlig navn spør du meg!!!

Skrevet

Dr.Yppert: hvilke(t) navn klinger bra i dine ører da?? :)

Skrevet

så med andre ord liker du det? ;P

den der gikk under beltestedet mitt ;(

p.s HI; navnet er nydelig ;)

Skrevet

Kjempe fint, kunne tenkt meg å brukt det selv,men dattera til kusina mi heter det..

Skrevet

De aller fleste bare ikke Sunniva, Kristin, Anne og Grete!! Skikkelige turn off navn:-) Miner om noen bortskjemte snørrhøner og mentalt forvirra burhøns hvis jeg skal si min mening:-)

Skrevet

Dr.Yppert, hva heter dine barn??

Skrevet

Sier jeg ikke.. da et av navnene er det mest forhatte navnet her inne ser jeg:-)

Skrevet

jeg holder en knapp på johhny, ronny, tommy og cato.

Skrevet

De navna der er så Harry at jeg spyr bare noen nevner de for meg:-)

Skrevet

pøh, jeg trekker det ikke tilbake før du trekker tilbake utsagnet om at sunniva ligner en forvokst gris.

Skrevet

Sorry da!!! ante jo ikke at du hade valgt et slikt navn til en av dine!! Sunniva er egentlig et ganske søtt navn da, men tenkte bare at vi måtte diskutere dette på en litt sakelig måte først:-)

Skrevet

De som ikke liker Sunniva hater jeg - de som liker det liker jeg:):):):)

Kjeft yppert!

Skrevet

var da jævlig så hissig dere var i dag da??+ ser ut som en kollektiv PMS-klubb som jeg har forvilla meg borti:-)

Skrevet

Dette ER faktisk "en kollektiv PMS-klubb som du har forvilla deg borti": ) Sunniva er vakkert.

(Og hva i huleste er i veien med Kristin???! Hmff...)

Skrevet

hmmff.

du er ikke særlig flink med den roinga, tipper du hadde vært temmelig hjelpesløs uten påhengsmotor.

dessuten er ikke sunniva-navnet søtt for faen. det er et eldgammelt navn som desverre ble kommersielt etter sabeltann-opptøyene.

Skrevet

Jeg er så klart helt enig med ragna. Fins virkelig ikke vakrere navn i verden... HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Skrevet

hehe.. Det har vist seg sånn erfaringsmesssig at de som liker å krangle mest og som sutrer mest har de navnene jeg har referert til over her:-)

Skrevet

hmm, til og med jeg ble litt redd deg nå.

er du enig med noen????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...