*Hufsa-mamma* Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 jeg er sååå lykkelig...endelig 3.trimester...åhh...veien virket så uendelig lang i uke 16 husker jeg...men her er jeg da...og før jeg vet det så går jeg vel å vagger over tiden...hehe:))
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Velkommen skal du være...Siste etappe...
*Hufsa-mamma* Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Tusen takk dere to:)) koselig å få respons...er som regel de som er midt oppi dette som kan skjønne sånn boblende glede:)) men...er jammen ikke lett å si noe her utenatt det er noen som er uenige eller har noe i mot det...til og med ett gledes utbrudd kan rakkes på...jammen godt gjort!!
Bea <3 Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Hjertelig Velkommen til Hufsa=) og ha-det til feige anonym som tydeligvis har for mye fritid og et veldig stygt hjerte! sånne som deg trenger vi ikke her!
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Velkommen! Siste innspurt nå!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå