Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Snuppa fikk først to tenner nede, så for ca 2 uker siden kom det en til nede. Er ingen antydning til at hun skal få flere nede, men ser det kommer 4 tenner oppe nå om kor tid.. Noen flere hvor tennene ikke har kommet i par??
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Gutten min fikk to tenner nede i beg. av november, i slutten av nov kom det en "singel" tann nede. Og nå er det antydning til to oppe, så jeg vet ikke når den andre tanna nede skal jomme jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Er det sånn at det er mest vanlig de kommer i par? Det har jeg egentlig ikke tenkt på, men min fikk jo to nede, to oppe, ved siden av de to oppe og holder nå på med en singel nede..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Ja, jeg har hvertfall lest at det er det.... Men teori er ikke alltid det samme som praksis...Hvertfall ikke på disse små.. Men..da er det hvertfall ikke bare snuppa mi som har det...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå