Gå til innhold

Noen med samme magefølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååhh, jeg kjenner liksom et konstant spreng i magen. Nesten som om jeg er kjempemett, uten å være det. Hele magen bare strammer liksom. Oy, var litt vanskelig å forklare gitt;-)

Noen som forstår og kjenner det på samme måte?

Er det fordi magen vokser mye eller er det pga luft? (Kjennes ikke ut som luftsmerter da men.) Jeg er "bare" 20+4.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

kan ju vare kynner.... viss de kommer og går litt

men du kan ju snakke med din lege om de for viss de er kynner så ska du ta de litt lungt

Skrevet

har dette av og til på kveldene, som oftest etter en dag jeg har gjort lite og spist mye (av forskjellig usunn mat)... Har det ikke helte tiden men kjenner igjen den følelsen du beskriver.. Ikke noe herlig følelse, magen er bare oppblåst og hard på en måte... Pleier å være bedre på dager jeg har funnet på noe og ikke bare spist :P hehe, kan jo hende at det er bare meg da, men jeg har en følelse av at det er maten som gjør det for min del :P

Skrevet

Takk for svar! Det er ikke kynnere (vet hvordan de kjennes). Tror ikke det er pga noe jeg har spist heller, mer en konstant følelse.

Magen er liksom bare full, hard og "i veien". Ikke direkte vondt, ubehaglig bare. Sikkert ikke noe farlig, lurte bare på om andre kjenner det likt.. Er det sånn det er å være gravid liksom ;-) ...?

Skrevet

jeg kjenner igjen det, jeg har og en 'oppblåst' mage og et trykk, men mitt trykk går nedover mot bekkenet.. og det er ikke i forbindelse med mat nei.. det er ikke vondt, men veldig ubehagelig.. men jeg vet ikke hva det er:( men jeg er bare 15+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...