Gå til innhold

Koselig dag å plukke blomster på =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skinner sola varmt og godt, og toåringen har vært ute lenge. Han har plukka blomster;både løvetann og rosenknopper fra en busk.

Datteren min skiftet til shorts, og Dachsen hennes springer glad rundtomkring overalt. Artig å se en glad hund.

=o)

Kjenner det løsner litt i den vinterkalde kroppen min, på dager som denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gni det inn ;-)

jeg har akkurat måka snø med vondt bekken.. er i uke 31 og her er det - 12, 25 cm har kommet i dag så jeg måtte ta det skal jeg komme på jobb i morgen.

Nyt våren !

Skrevet

Uffda,det hørtes ikke godt ut!

Jeg har aldri bodd på et sted uten snø før denne vinteren,så jeg har måka mange tusen kilo snø i mitt liv. Men nok er nok.

=o)

Akkurat nå driver jeg å dreper fireants...de er overalt på eiendommen, med sandtuene sine. Og når det er så fin en dag som denne, så våkner de til live. Jeg tømmer glodhett vann over dem...håper jeg har drept noen millioner maur nå.

De er svært giftige..så noe negativt må det alltids være,når man har det varmt og godt...hehe

Skrevet

For all del : nyt varmen :-)

kom inn med vondt og satte meg med en kopp te og innlegget ditt var det første jeg så.. litt morsomt da ;-)

Nyter egentlig vinteren men ikke akkurat nå...

Lykke til med vannkrigen din !

Skrevet

Lyst på besøk eller NL?:):D

Skrevet

Åhhhhh..........

Kan du virkelig skifte til shorts og plukke blomster i februar.....?

Kos deg!!!

Misunnelig......:-)

Skrevet

Er ikke sikkert det er så varmt og fint i morgen =o)

Men akkurat i dag er det omtrent sommervarmt,og jeg springer mellom ildmaurtuene og stekeplata,hvor jeg varmer opp vannet for å ta dem av dage.

Vil ikke ha disse ildmaurene på tomta. De biter noe inni hampen, og gir seg ikke. Ble bitt på leggene i fjor, og har arr etter det enda. Ble dårlig også, så for å beskytte ungene, så må jeg ta dem nå mens de koser seg langt opp i tua.

Skrevet

Ååååååå, ikke lite misunnelig nå... Hvor i landet bor du da?

Skrevet

HYSSSSSSSJ!!!!!!

Her i Trondheim har vi faktisk vært oppe i 14 minus i dag så nå får du heller føle med oss!!!

Kommer å besøker deg jeg før jeg fryser ihjel :o)

Skrevet

Kommer snart til Trondheim og kuldne,så jeg nyter det så lenge jeg kan.

Jeg bor ikke i Norge, men i NC,USA (til deg som lurer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...