Gå til innhold

Tips til utdrikkningslag???u/t..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi??

Skal ordne noe koselig til søstra mi, men er litt usikker på hva...

Skrevet

OK, når ordet "koselig" er med så er det vel greit. "Tips til utdrikkingslag" har en tendens til å komme i par med "jævlig dyrt og utdritende".

Ellers liker jeg ikke konseptet utdrikking, da.

Skrevet

Å herregud. Erindrer såvidt karaoke og fanget til Vebjørn Sand...

Skrevet

utdrikkining har en tendens til å bli "utdriting" ja.. :-DDD

Et forslag, samle jentegjengen gjerne med mor og svigermor,svigerinner,søstre, tanter ,kusiner, venninner etc og ha et selskap med litt godt å drikke i rolige former, med gaver, diverse selskapsleker og hold dere på et sted uten å dra ut på "by`n"....

Hvis jeg en gang skulle ha feira bryllup så hadde jeg heller ville had noe sånt opplegg enn et fyllekalas der jeg måtte stå halvfull på kjøpesenteret og selge boller formet som kuk og baller i et teit kostyme. :-DD

Skrevet

her bør jeg vel understreke. Bare fanget:)

Skrevet

Ærlig talt. Mor og svigermor på utdrikningslaget? Så pertentlig går det ikke an å bli. Hælle måne;)

Skrevet

Noen tips som jeg brukte når jeg var forlover, med fare for å bli gjenkjent...

Bli hentet på Harley D. av kjekkas, tidlig på morgenen, tur til flyplassen for å en liten flytur over vår vakre by, hentet på flyplassrestauranten av ny kjekkas, geleidet ut til romantisk innredet Stico-bil (!) hvor hun fikk roser, champis og kjekkas leste fine dikt. Bind for øynene, kjørt til vakkert utsiktspunkt, geleidet ut til en venninne som leste opp høyt fra Den lille Prinsen (!) akkopagnert av melodier fra sag (kompis spilte på sag, ja..), omsider av med bindet og fin utsikt b.la over kirken hun skulle gifte seg i..

Etter enda mer champis, inn i bilen med bind for øynene, kjørt ned til min leilighet, geleidet inn på badet hvor hun ble bedt om å kle av seg, fremdeles uten å se. Naken ble hun sendt rett i badekar, med roseblader og farge. Stearinlys og champis er selvsagt obligatorisk.

Etter bad og festklær innen rekkevidde gikk vi inn i stuen hvor div. venninner ventet med dekket lunchbord.

Etter lang lunch bar det ut på landet til lånt hytte, på menyen lammelår og mengder med rødvin og øl.. Fest til langt på natt, og overnatting på hytta.

Aldri noen sinne mer skal jeg arrangere utdrikningslag, men det var gøy å stelle i stand noe jeg kan stå inne for..

Skrevet

prækes....svigermor og mamma er kule..jeg og mamma kan glatt ta oss en fest i lag (gjort det flere ganger)..hun er ikke så mye eldre enn det du er ;-)

Skrevet

Joa. Men å blande meg borti utdrikningslaget til datter eller svigerdatter ville jeg ikke gjort eller forventet. Hører liksom ikke hjemme der...om jeg er aldri så kuul...:)

Skrevet

..og som selvutnevnt svigermor fra helvete ser jeg det for meg..."Skal det greiene der få min feilfrie sønn"..."sittenes i bakgrunn bare for å følge med på uanstendig oppførsel med knute i nakken og helt tilkneppet i halsen"

Skrevet

Vi er litt spesielle vi da ;-)

Har t.o.m vært på chippendales med mamma, tante og farmor! Men vi er en gær`n familie da..

Skrevet

jeg spilte inn en musikkvideo på mitt utdrikningslag.

Alle de andre koret.

det var supergøy.

Skikkelig kult å se på videoen i ettertid også.

jeg gikk også et kamp i kick-boksing + masse annet koselig med jentene. Koselig og gøy på samme tid. Ingen utdriting!

(måtte ha på meg 70-tallsklær på musikkvideoen men det var en ABBA sang så det var greit)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...