~hope~ i 7.himmel Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 To eller tre lurer og hvor mange timer på dagen? Linnea nekter å sove i vogna for tiden.gråter og slår helt krøll på seg.Sjønner ikke hvorfor.hun har sovet i vogna siden hun var to mndr uten noe problem.Men for 5 dager siden og til nå nekter hun totalt.Uansett. Har jo ikke noen vonde vognopplevelser heller.... 'hun har ikke pleid å sove inne på dagen og vi får henne ikke til å gjøre det heller.Så vi er helt rådløse her.Hun må jo sove.
Bergene Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Lillemor er straks 9 mnd, men sover like mye nå som for 1 mnd siden. Hun har 3 lurer på dagtid, hver dubb varer i 30 - 45 min. Hun sover til sammen 1,5 - 2 timer. Som regel ca rundt 2 timer. Om natten sover hun ca 10 timer. Tror jeg har lest en plass at 12 - 14 timer i døgnet er normalt i denne alderen.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jenta mi er snart 8 mnd og hun vil heller ikke sove i vogna mer, med mindre hun må da. Før sov hun alle daglurene der, nå vil hun bare ligge i senga si Hun sover 1-1/2 time før 12, og 1-1/2 time etter 12. Sover 12-13 timer om natta.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Her er det ikke snakk om 2 eller 3 lurer lenger men heller mellom ingen-to korte. Som regel sover han bare en lur på dagtid nå på ca 45-60 min varighet, andre dager kanskje 1/2 på formiddagen og 1/2 time på ettermiddagen mens noen dager sover han kanskje bare 15 min i bilen på vei hjem fra et besøk etc. Han må rugges frem og tilbake i vogna si hvis ikke sovner han ikke. Men så sover han til gjengjeld mange timer om natta, fra ca 19.30-8.30. Og så lenge som han ikke er altfor survete på dagtid så er det greit for meg at han er våken. Men de siste to timene før leggetid kan han være en tålmodighetsprøve...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Min sover 1 gang om dagen. Sover kun ute i vognen sin, da sover han 3-3 1/2 time. Sover han inne i sengen, sover han gjerne bare 30 min- 1 time. Står opp rundt ni, halv ti og legger seg rundt åtte på kvelden.
ifie Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Han driver på å justere seg litt på det området, så jeg er ikke helt sikker, men han har vel endt opp med 3 x 1/2 time. Ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå