Gå til innhold

når overnatte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 4 mnd og min mor og far maser til stadighet om at de må få han en dag med overnatting.... de bor forøvrig 10 mil unna oss, og jeg syns det er ALT for tidlig liksom... full ammer forøvrig, men de mener at jeg bare kan pumpe meg..

Når syns dere det er ok at barn overnatter?? det jeg syns er litt sånn tøft også er at det er så langt unna...

tror aldri jeg klarer å la han ligge borte:((( hehe.. er så avhengig av gullet:) snusken min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke hatt noe problem med å la gutten vår overnatte hos besteforeldrene nå jeg:P han 6 uker. jeg ammer ikke lenger da, pga en brystbetennelse som ødela alt:( så sånn sett er det jo mye enklere enn for deg som ammer. det er ikke bare bare å få pumpa seg så det blir nok. og du vil kanskje ikke gi MME heller, eller kanskje gutten din ikke vil ha det. skjønner at du syns det er vanskelig, 10 mil er jo et stykke unna dersom det skulle være noe, at han griner hele natta, eller noe sånn.

men for å svare ordentlig på spm, som sagt syns jeg det ikke hadde vært noe problem å latt han overnatte hos besteforeldrene allerede nå, men jeg vet de hadde klart seg veldig fint alle sammen, og han er stort sett grei å ha med å gjøre om nattan!

men man må jo gjøre som man føler for selv. en gang må bli den første, og det blir sikkert tøft da. men sikkert veldig deilig å slippe mating midt på nattan, og få sovet så lenge man vil=)

Skrevet

han er veldig urolig om natta...

jeg tenker iallefall for vår del at det ikke blir aktuelt før hane r ferdig med puppen...

kjenner at jeg OVERHODE ikke har lyst liksom... vet ikke om det er normalt, men... mamma er super flink med barn likom... ikke det,,,

men når de er så små så skjønner de ikke at mamma og pappa kommer tilbake....

tror uansett ikke at jeg hadde klert å slappe av... hadde nok bare tenkt på han og om det gikk bra og sånn...

Skrevet

Det må være når du er klar for det.

Jeg skjønner deg veldig godt.

Sønnen min er snart 8 mnd. og vi har ikke vært fra hverandre en natt etter han ble født. Jeg syns det er for tidlig, og har ikke hatt behov for det.

Skrevet

Gutten vår er snart 7 mnd, og han har ikke overnattet borte enda. Jeg ser ikke vitsen med det, når vi ikke har hatt behov. Besteforeldrene har vært barnevakt hos oss noen ganger, også kjører de hjem etterpå. Og han er hos de i noen timer hver uke.

Men overnatting syns jeg blir vel mye styr, spesielt nå når vi driver og innfører ordentlige leggerutiner. Dessuten ammer jeg masse om kvelden og natta, og pumping er så mye jobb at det slutta jeg med for 3 mnd siden :)

Du må ikke sende han bort hvis du ikke er helt komfortabel med det. Tror ikke babyen har noe utbytte av det når han er så liten. Men hvis DERE er slitne og har behov, så går det jo sikkert kjempebra!

Skrevet

jeg bare prøver å tenke litt på det og jeg kjenner at jeg ikke vil... :(

Mine foreldre syns selvsagt det er tøv... hehe... men kan ikke noe for det... :(

sambo vil heller ikke... mamma passer han alene hver gang hun her hos oss... men hu maser hele tiden om overnatting, og som dere skriver så syns jeg også det er en del styr!

Mamma er også veldig opptatt av at hun skal gå tur med han ALENE og passe han alene... og nå også overnatte... hehe...

syns bare det blir litt mye...

når vi er der i helgene så passer hun han hele tiden, og det er kjempe flott,.,,, men hun hadde helst sett at vi ikke var der:) skjønner liksom ikke akkuat det der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...